Zdobądź praktyczne umiejętności,
poszerzaj wiedzę i rozwijaj kompetencje
potrzebne na rynku farmaceutycznym!
Szanowni Państwo,
Nabór na 4 edycję rozpocznie się w maju 2023 r., a początek zajęć planowany jest na październik 2023 r.
Informacje szczegółowe pojawią się na stronie kierunku w momencie rozpoczęcia rekrutacji.
Zapraszamy!
Uwaga!
Wypełnienie formularza rekrutacyjnego oraz dokonanie opłaty wpisowej jest równoznaczne z rezerwacją miejsca. Oficjalną decyzję o przyjęciu, umowę o świadczenie usług edukacyjnych oraz szczegółowy plan zajęć otrzymują Państwo drogą mailową po zakończeniu rekrutacji.
Aby skutecznie podejmować decyzje na trudnym rynku farmaceutycznym potrzebna jest wiedza z zakresu marketingu, prawa i zarządzania. Osoby, które nie podejmują efektywnych działań prowadzących do poprawy wskaźników ekonomicznych i wizerunku reprezentowanego przedsiębiorstwa nie odnoszą sukcesu. Stąd nasza decyzja o wprowadzeniu do programu tematów dotyczących mechanizmów rynkowych opartych o najnowsze trendy związane m. in. z marketingiem internetowym, komunikacją interpersonalną i budowaniem trwałych relacji z otoczeniem.
Nie zabraknie także zajęć dotyczących marketingu społecznościowego, „content marketing”, dostępności ekonomicznej, neuromarketingu i wykorzystania sztucznej inteligencji na rynku farmaceutycznym. Zajęcia prowadzone będą w nowoczesnej, przystępnej i praktycznej formie.
Zdobyta wiedza ułatwi managerowi zarządzanie zespołem i produktem oraz pozytywnie wpłynie na kompetencje związane z negocjacjami cenowymi oraz kreowaniem marki.
To wyjątkowe studia podyplomowe ze względu na jakość, program i kadrę oraz wysoce specjalistyczny charakter zajęć. Od osób pracujących w sektorze farmaceutycznym nieustannie wymaga się aktualnej wiedzy z zakresu znajomości narzędzi marketingowych oraz marketingu internetowego.
Otrzymane świadectwo ukończenia studiów podyplomowych to nie tylko potwierdzenie ukończenia studiów, ale będzie stanowić gwarancję przewagi konkurencyjnej Absolwenta w stosunku do innych reprezentantów branży.
Wybierając kształcenie podyplomowe kreujesz swoją przyszłość!!!
Oferujemy:
Uczestnicy:
Przewidujemy:
Studia przeznaczone są dla absolwentów uczelni wyższych pragnących poszerzyć wiedzę z zakresu marketingu, zarządzania i prawa na rynku farmaceutycznym i medycznym.
Program studiów jest w szczególności skierowany do farmaceutów i osób pracujących w aptekach, w firmach farmaceutycznych, hurtowniach farmaceutycznych i medycznych. Adresatami są także lekarze, ekonomiści i osoby działające w obszarze marketingu i innowacji, które planują swoją przyszłość zawodową w obszarze zarządzania na rynku farmaceutycznym.
Studia te ułatwią także prowadzenie własnej działalności gospodarczej oraz podniosą kwalifikacje osób aplikujących na stanowiska dyrektorów ds. marketingu, zarządzania marką w firmach farmaceutycznych czy w systemie opieki zdrowotnej.
Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia podyplomowe wypełniają formularz elektroniczny (rejestracyjny) i załączają skan dyplomu ukończenia studiów wyższych.
Zapraszamy do zapoznania się ze spotami reklamowymi i profilami studiów w mediach społecznościowych:
Dane kontaktowe w zakładce "Kontakt".
Założeniem programu jest aktualizacja i pogłębianie wiedzy uczestników studiów w oparciu o trendy rynkowe, innowacyjne treści i atrakcyjne formy realizacji zajęć. Uczestnicy studiów podyplomowych będą mieli możliwość zdobycia lub poszerzenia wiedzy w obszarach marketingu internetowego, komunikacji interpersonalnej i budowania trwałych relacji z otoczeniem. Nie zabraknie także zajęć dotyczących marketingu społecznościowego, „content marketing”, dostępności ekonomicznej, neuromarketingu i wykorzystania sztucznej inteligencji w opiece zdrowotnej.
Praktyczne aspekty zajęć wsparte będą wiedzą teoretyczną.
Dodatkową korzyścią będzie możliwość nawiązania kontaktów biznesowych oraz wymiany doświadczeń zawodowych.
Zajęcia prowadzone są w trybie niestacjonarnym i trwają II semestry. Przewidziano 10 zjazdów weekendowych, które pozwalają na zrealizowanie 189 godzin dydaktycznych (32 punkty ECTS).
Warunkiem uzyskania dyplomu ukończenia studiów jest uregulowana frekwencja oraz zdanie egzaminu dyplomowego.
EDYCJA III
Opłata za 2 semestry zajęć dydaktycznych wynosi 5.900,00 zł, z możliwością dokonywania płatności semestralnie w dwóch równych ratach. Pierwsza rata będzie płatna do 13 października 2022 r., druga rata do 13 marca 2022 r.
Płatność za studia odbywa się na indywidualne subkonto wskazane w umowie podpisywanej pomiędzy Uniwersytetem Medycznym im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu a każdym słuchaczem studiów po zakończeniu rekrutacji, tj. na początku października lub wcześniej, jeśli rekrutacja zakończy się szybciej (z powodu braku miejsc).
Opłata wpisowa:
Opłata wpisowa (płatna na etapie rekrutacji): 500 zł - podlega zaliczeniu w poczet czesnego, ale nie podlega zwrotowi na etapie rekrutacji oraz w przypadku niepodjęcia studiów podyplomowych, względnie zrezygnowania z nich w pierwszym semestrze.
Opłaty wpisowego należy dokonać na konto Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu:
56 1030 1247 0000 0000 4771 8000
z dopiskiem - Studia Podyplomowe Marketing, III edycja, imię i nazwisko słuchacza, 700-05-217
Uwaga!
Pracownicy UMP oraz absolwenci studiów wyższych, w przypadku, których czas od ukończenia studiów wynosi nie więcej niż 12 miesięcy (tj. od wydania dyplomu ukończenia studiów) otrzymują rabat 10%.
|